ANSWER


Tack så mycket, kul att höra! Collagen gör jag på en sida som heter Polyvore.com, det är hur enkelt som helst!

Jag har också jättekort hår just nu. Jag klippte mig inte på hur länge som helst och tillslut fick jag klippa av i princip hälften. Men jag tycker absolut det är värt pengarna! Mitt är från Rapunzelofsweden & jag använder clips då det inte sliter lika mycket & jag inte behöver tvätta det lika ofta. Ett tips är att köpa speciellt shampoo/balsam för ditt löshår & att du går till en frisör och ber dom 'klippa in' löshåret så det inte syns. Hoppas du blev nöjd med svaret!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Tack så mycket! Kan du lägga ut med och utan också, hehe? (a)

2012-01-27 @ 17:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0