PISSED OFF

 
Äckelhåret & för 2 sekunder sedan
Hallådär. Sitter i min säng & bara är irritterad på allt, alla och speciellt mitt jävla hår. Det är ju snyggt när mitt hår är rött & löshåret brunt.. Färgade mitt hår hos frisör för ca. 3 veckor sedan, från rött till brunt och 2 veckor efter är det knallrött igen? När man betalat högt över tusenlappen för det blir man rätt pissed off kan jag ju sääääga. Kan lika gärna färga hemma för 99 spänn lixom. Håller ju fan längre. jävla hdeushddjc. Anyhow, nu ska jag fixa käk & sen bär det av mot Sporthallen för lite box&kick

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej Sanna! Ville börja med & säga att din blogg äger! Vart gör du dina klädcollage? Älskar dom!

Sen undrar jag om du kan berätta lite om ditt löshår? Mitt hår är jättekort och funderar på löshår.. Är det värt det?

2012-01-26 @ 19:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0