VI FÖR VENDETTA


Alo. Inget blogghumör alls här, nix. Just nu är det väldigt mycket & jag måste försöka koncentrera mig mer på skolan då jag håller på att crasha igen. Innan julen tog jag tag i det & fixade upp mina betyg lagom tills dom sattes. Nu har 1 vecka gått efter 3 veckors ledigt & jag är så himla trött på skiten. Lutar alltså inte åt rätt håll. Tappade min plånbok härom dagen och vara i princip självmordsbelägen. Har lust att bara åka härifrån NU NU NU. Men nej, slänger väl in något inlägg när jag har tid och lust.


Idag har Svergie levererat väder på höga nivåer & vi har suttit ute och ätit glass och bara njutit av solen. Räknar ner till påsken, räknar ner till sommaren & håller på att fixa en resa till USA sådär innan sommaren kommer här i Sverige. Underbart? Jajemän. Nu väntar 2 uppsatser som ska renskrivas och skickas in tills imorgon. Men först ska jag fixa en smootie & höja volymen till högsta. HA DET ♥


Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

tack hoppas din kväll är bra själv ska jag sova kraam

2012-03-01 @ 23:50:35
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0