virkat



Tjenare! Sikket väder det bjuds på, ändå har mitt humör varit nere på nollan. Bråkat med 2 lärare idag, ena mer än andra kan jag ju säga.. Herregud, länge sen jag fick en sån blick! Jag, Erica ovh Emma drog och åt onyttigheter på lunchen och sen fick jag, Olivia, Linnea och Lovisa ta en promenad på stan & sista lektionen dödade jag och Mohammed bara massa tid. Blev en stenhård tripp till gymmet med Robin också, fasiken vad jobbigt det är att träna med han.. Kommer inte ta mig upp ur sängen imorgonbitti! Helgen ser ljus ut, imorgon blir det catch up med Emelie och kvällen hade jag tänkt tillbringa hos Jonathan & på lördag planeras festligheter. Låter jävligt bra hörreni, HA DET ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0