MEMORIES


Hallådär! Igårkväll runt sju rullade jag in i Linköping med minst sagt blandade känslor. Var verkligen helt slut efter 8 timmars bil så jag crashade i sängen och kollade på mello innan jag somnade. Dom här 3 veckorna har verkligen varit dom bästa på länge, första veckan hade jag & Emelie otroligt kul. Dom andra veckorna har bara rullat på hur snabbt som helst, träffat underbart folk och skrattat tills hela magen krampade. Åkt en heldel snowboard & varit Birger (sjöodjur) med Filips skidskola. Avslutade allting med en middag med mycket personal & pilkastning med Filip och massa småbarn som jag var barnvakt till.. hehe. Längtar redan tills jag åker upp och jobbar över påsk igen! 

Ska alldelles strax åka bort till min kusin Matilda & fira lite födelsedag. Sen blir det en efterlängtad sväng på stan  & kolla in alla nya vårkläder. Ska få med mig ett par färgglada jeans & nya brillor för att fira in våren lite. Härligt Härligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0