PANTAD & SÅLD


Snygg snyggare snyggast. verkligen, mitt hår & inspration för kläderna ligger på nollan. + att jag vill operara min fula näsa. Fulast i världen, jävla boll

Äntligen fredag! Sköna underbara fredag! Slutade redan vid halv två, ännu en andledning att älska fredagar, & då drog jag och emelie direkt till hemköp och köpte massvis med gott. Har varit hemma ett tag nu, bytt kläder & fixa mej lite. Hade en riktigt bad-day i skolan idag, fifäsiken. Ska alldeles strax dra mej mot Ljungsbro för att spendera min kväll där. Vi hörs senare, I guess ♥


Kommentarer
Postat av: Bettan

Sv; Hahah, okej. Jo, allt bra :)

2012-01-20 @ 16:20:20
URL: http://bettaneveryday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0