let you go



Deppmusik på hög nivå, passar just nu känner jag.
Fan vad trött jag är på det här. Kommer inte upp på morgonen, halv sover hela dagen & orkar inte göra ett dugg? Det går bra nu, kompis. Vill ha sommar. Det har varit så jävla kallt senaste dagarna också. Tur att det bara är 2 veckor, 2 dagar & 17 timmar kvar tills det är lov. Nog om det negativa! Jag tar ledigt en vecka innan eller efter lovet, beror på vart vi ska. Fjällen eller Teneriffa. Röstar på teneriffa alltså. Men får se om vi hittar något! Mer än två veckor ledigt sitter aldrig fel. Skulle egentligen möta upp Robin idag och dratt till gymmet, men icke, mår inte så bra & har en hög med plugg som väntar på mig. Resten av eftermiddagen ska jag äta jordgubbar & melon och skriva uppsats om Jordbruket i Norden. Fasen vad kul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0