ANOTHER SATURDAY


Min fredag var både bäst & sämst. Var inte på det bästa humöret på dagen, rätt pissed off så att säga. Efter skolan åkte jag till Erica där vi började eftermiddagen med nån timmes vila i sängen. Sen åkte vi till tempo & handlade massa onyttigheter, resten av kvällen tjockade vi oss bara framför the voice och spelade skipo. Avslutade min kväll med nån timmes skitsnack med Robin & sen somnade jag otroligt gött!

Älskar att vakna upp runt elva på lördagar & inte ha nån tid och passa. Har chillat runt här hela morgonen, tatt en dusch & gjort mig superfresh. Ätit lite frukost & kikat runt i garderoben. Nu ska jag fixa mig & sen bär det av till stan för lite smått och gott. Ha en bra dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0