the big city

Tappade en hel hög med läsare när jag inte skrev något på dom tre veckorna i fjällen så blogglusten är lixom på nollan. Dom senaste dagarna har la rullat på som vanligt, pluggat, tränat, firat födelsedag & en hel del fikor har jag hunnit med! Igårkväll åkte vi upp till Stockholm, jag och Alva sov i källarn.. Usch, hur läskigt som helst? Nu Har vi spenderat hela dagen på stan med en hel del shopping, frågan är bara vart det ska få plats hemma? hehe.. Har köpt en riktigt snygg jeansjacka till våren iallafall! Jag & Anna sitter och käkar thai I kungsträdgården & nånstans runt 8 drar vi mor China teatern och dirty dancing! Låter fint? Yes. Now you know! Ha en bra fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0