new jeansjacket



Invigt min nya jeansjacka! Utan att frysa dessutom? Det går bra nu kompis!
Finns det något bättre än att vakna med solen i ögonen eller? Kom upp i tid imorse, första gången sen jullovet skulle jag gissa. Det har rullat på snabbt, fått rätt mycket gjort och avslutat med mycket skratt sådär innan vi slutade. Fick nyss skjuss hem och nu håller jag på att packa lite. Robin kommer snart hit och sen drar vi till gymmet för lite Box & Kick! Funderar på om jag ska sola en snabbis också, får se. Vill bli brun så jag kan göra en makeover på mitt tråkiga brungråa hår. Funderar på ljust igen? Såhär till våren! Anyway, sover hos pappa inatt och imorgon väntar plugg och simhallen. Livräddning, weho.

 Later 

Kommentarer
Postat av: Emmy (whitesnowman)

Hejsanhejsan tänkte bara kika in & önska dig en fortsatt bra dag! :D

2012-03-22 @ 19:58:01
URL: http://eeemmylam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0