back in time


2 år sen, cuties
Somsagt så drog jag till Jonathan, där också August och Filip var. Pratade lite med dom tills Emelie och Oscar rulla in. Då blev det all in med chokladbollsbak och kortspel. Vilket vi har suttit med hela kvällen, Tecknet var det som gällde och jag & Emelie kungade på alla sätt o vis. Har precis kommit hem och tatt en snabb dusch innan jag crashade i sängen med vindruvor. Imorgon hörreni, då hittar ni mig, Emelie och mera folk på stan där vi ska samla in pengar till Lettland. Alla har fått lön & vädret är på topp så satsar på mössa och brillor så ingen känner igen mig. Usch, pinsamt.. Ska nog unna mig något också, jag har ju faktiskt också fått lön! Hihi, Sov gott!


Kommentarer
Postat av: anna

om du har fått lön var jobbar du då? kan du inte dela med dig av det i sådant fall? jätte fin blogg !!! du är så snygg och söt + vältränad helt otrligt kram

2012-03-26 @ 18:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0